- март 22, 2023
- 11:15 am
1. Дефиниран проблем и адекватност. Проектът да адресира значим и приоритетен проблем по адекватен и разбираем начин; Тежест на критерия 20%.
2. Целева аудитория и размер на потенциалния пазар. Проектът да има ясен адресат (в смисъл на целева аудитория, клиенти, партньори) и яснота относно размера на пазара, за който предлага решение. Тежест на критерия 10%.
3. Продажби, канали на продажба. Валидация. С кого се конкурирам за парите на клиента? Тежест на критерия 20%.
4. Иновативност, оригиналност. Проектът да предлага изцяло ново или усъвършенствано решение на проблем. Дефинирани конкурентни предимства. Тежест на критерия 20%.
5. Бизнес план, проследямост и цели. Проектът да си поставя реализируеми цели в конкретни срокове. Да има ясно дефиниран план за изпълнение в рамките на наградата от 20 000 лв., предоставена за първоначална разработка на идеята. Тежест на критерия 20%.
6. Меки умения. Екип, личностни качества, презентационни умения, лидерство. Тежест на критерия 10%.
Ключови партньори на Академия за иновации са Представителството на Европейската комисия в България, Европейска инвестиционна банка, Българска фондова борса и др.
Проектът се организира в партньорство с 15 български университета, с финансовата подкрепа и участие в бизнес журито на Аурубис България, Софийска вода, част от Веолия, Лукойл България и с продуктовата подкрепа на Кока-Кола България и Нестле България.
- Повече за събитието можете да научите на: www.innovationacademy.bg
- За допълнитена информация: office@innovationstarter.bg