Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг с клиенти,като Schneider Electic, Microsoft, Nedelya, Toyota, Activia, Coca Cola Hellenic, Telus, Medix и др.
Георги притежава над 18 години бизнес, маркетинг и комуникационен опит с международни клиенти и организации. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, както и дигитален маркетинг в Softuni Digital.
Сертифициран консултант по управление и управление на операциите. Завършил е executive MBA към Американския университет в Благоевград.
Член на Управителния съвет на IAB Bulgaria. Георги често е член на журита за дигитални маркетинг, както и водещ, модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Участвал е в няколко стартиращи компании, ментор във фондове за дялови и рискови инвестиции.